divendres, 19 de juny del 2026

US DESITGEM QUE PASSEU UN MOLT BON ESTIU!

Avui tanquem un curs ple de somriures, descobertes i petits grans moments que han fet créixer als nostres infants dia a dia.

A l’etapa d’infantil i al primer cicle de primària hem compartit jocs, converses, amistats i aprenentatges que van molt més enllà de les aules. 

Hem après a conviure, a expressar-nos, a tenir curiositat per tot el que ens envolta i, sobretot, a gaudir del camí.

Cada dibuix, cada paraula, cada pas que han fet és una mostra del seu esforç i de la seva il·lusió. I res de tot això hauria estat possible sense el treball conjunt de mestres, famílies i, especialment, dels nostres protagonistes: els nens i nenes.

Ara arriba el moment de descansar, jugar, riure i gaudir de l’estiu. Ens acomiadem amb el cor ple d’alegria i amb moltes ganes de retrobar-nos, amb noves experiències per compartir.

Gràcies per formar part d’aquest viatge.

Bon estiu a tothom!














CONTACONTES!

 Per tancar aquest curs tan ple d’aprenentatges, els nens i nenes de 1r de Primària ens hem convertit en contacontes. 

Hem explicat els nostres contes als alumnes d’Infantil i hem gaudit molt veient la seva atenció i entusiasme. Sens dubte, una manera fantàstica d’acabar l’any junts!














dijous, 18 de juny del 2026

EL SEMÀFOR DE LES PARAULES!

Les paraules tenen molt poder! 

Avui hem treballat per identificar paraules i frases que ens fan sentir bé i d’altres que ens poden fer sentir malament. 

Les hem llegit entre tots, les hem classificat segons el nostre “semàfor de les paraules” i, finalment, hem transformat les expressions negatives en missatges positius i respectuosos.
Aprenem que una paraula amable pot canviar el dia d’una persona! 💚











dimarts, 16 de juny del 2026

📚 Conte compartit entre grans i petits a EP2! 🐢✨

Avui els alumnes d’EP2 hem acabat el projecte anant a explicar els contes que hem creat als nens i nenes d’I3. 🥰

Ens hem ajudat de les titelles que hem fet per tal d’explicar les històries de manera clara, entenedora i molt divertida. 🎭

Ha estat una experiència molt enriquidora per a tothom, plena de nervis, il·lusió i complicitat entre grans i petits. Ens ha encantat poder compartir aquest moment tan especial! 💛


















dilluns, 15 de juny del 2026

🤖 Programació i Robòtica a 1r: aprendre jugant amb l’mTiny 🚀

Aquestes darreres setmanes, l’alumnat de 1r ha estat immers en un munt d’activitats de programació i robòtica fent servir el robot mTiny.

Han creat seqüències amb repeticions i bucles, han dissenyat recorreguts i han fet que el robot arribi a diferents objectius… tot combinant creativitat, lògica i treball en equip.

Els infants s’ho han passat d’allò més bé mentre descobrien com pensar “pas a pas”, cooperar i gaudir dels moviments del seu petit robot.

 Una experiència plena d’aprenentatge, somriures i molta curiositat.