dimecres, 6 de maig del 2020

Des de la distància!

Acompanyar els més petits de l’escola ha estat un dels principals objectius des del primer dia. Sentir-se a prop dels seus mestres i dels seus companys de classe és fonamental per mantenir el vincle emocional establert durant l’any.

En una primera fase, es va establir una comunicació directa i fluïda a través del correu electrònic de l’escola. Durant aquestes primeres setmanes ja es van dura terme moltes propostes diferents: comptar mitjons, escriure paraules amb coberts, sumar fruites, llegir contes, classificar animals, etc...

També hem seguit vinculats als aprenentatges a través de reptes i de tasques setmanals. Com, per exemple, el Yellow Challenge que ens va proposar el departament d’anglès!

Per aconseguir-ho hem posat en marxa dos espais virtuals.

Al Microsoft Teams es troben tots els documents i informacions necessàries per organitzar la setmana, s’hi organitzen videoconferències, es poden enviar missatges, hi ha diferents canals de comunicació, etc

Al Flipgrid de cada grup classe podem veure’ns i interaccionar mentre es completen els reptes proposats!

A més, Flipgrid ens permet, a través de petits vídeos que podem compartir amb la resta de companys i mestres, donar una explicació adequada a tot allò que fem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.